המרת סרטי wmv ל mov במק

Posted on September 21, 2008

0


אבוי לי אבוי. מה חטאתי כל כך ששלחו לי קטע וידאו לצפיה כקובץ wmv??

אז לסיפור המלא

בעקבות כתבה אחרת שכתבתי לפני כשבוע, אודות להקה נהדרת, נתבקשתי להוסיף קטע וידאו כל שהוא. לצערי באותו בו סיקרתי את ההופעה לא הייתה לי אפשרות לצלם או להסריט, אז ביקשתי מחברה טובה לצלם את ההופעה שהיתה במועד אחר ולשלוח לי בכדי שאוכל להעלותה לאתר.

מה חטאו אנשי מק?ֿ

כמובן שחברתי היא כמרבית האנשים בעולם ,מחזיקה בחלונות על גבי המחשב בביתה. חלונות דואג להמיר כברירת מחדל את קבצי הוידאו ל wmv כשם שהוא מעדיף להמיר קבצי אודיו ל wma.

כך היא שלחה לי את הקבצים ללא רגשות אשם על הסבל שאני עתיד לעבור.

צפיתי בקבצים בשמחה רבה (קודק של flip4mac בגרסה החופשית מותקן), שוב ושוב, ואז רציתי לעלות את הקבצים ל imovie אבל, לא! ממש לא! imovie אינו מכיר בקבצי wmv (נו סטיב בחייך) ועל כן עשיתי יצוא לקובץ דרך קוייקטיים. לצערי הרב גיליתי ששליש מהמסך מכוסה בפרסומת ל flip4mac . ככה אי אפשר.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

הסיפור לא נגמר באקורדים צורמים

אחרי שהפכתי את האינטרנט, מנסה עוד תוכנה ועוד תוכנה (ביניהן גם מבטיחות שכשלו כגון vlc מכיוון שמשתמשת בקודקים של פליפ) רובן ככולן ביקשו מצלצלין בתמורה לשירות ההמרה, לצערי הרב אני יהודי ועל כן אינני אוהב לשלם (וגם לא לגנוב!). לכן הייתי סמוך ובטוח כי יש פיתרון אי שם בשממה. כך או כך אחרי נבירה בפורומים מצאתי תוכנה מוכרת שרובנו משתמשים בה להמרת סרטים לאייפוד שלנו או לאייפון.

isquint היא תוכנה קטנטנה וחינמית שמאפשרת המרת סרטים כ m4p. אומנם גם קוייקטיים מאפשר זאת, אך מישום מה imovie לא הצליח לקרוא את הקובץ כראוי בחלק מהמקרים או אף לא השמיע סאונד כלל. עם isquint הצלחתי לבצע המרה מלאה של הסרטון תוך כמה שניות ולעלותו ל imovie ללא כל שהות. משם המעבר ל mov כבר קצר ביותר, ואולי אף לא מעניין.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

אני מקווה שחסכתי לחלק מהקוראים זמן יקר לעתיד לבוא.

Posted in: Mac