הספירה לאחור החלה

Posted on June 20, 2009

1


שומרים על הבית

שומרים על הבית

ראשית ,אני שוב מתנצל על חוסר הכתיבה. אני עסוק עד מעל לראש בעניינים אישיים וכמובן שוב תקופת המבחנים הגיע.

שברתי את השתיקה בשביל עניין מאוד חשוב. כולם מדברים על ההתחממות הגלובלית ועל איך היא משפיעה על חיינו. אני פעיל מאוד בתחום ומנסה מאוד להימנע מתרומה לפגיעה בכדור במגוון דרכים. לאחרונה נזדמן לי להיתקל באתרו של רן לוי (אתר מעולה דרך אגב) בהמלצה לסרט מדהים שעולה לקרנים. מפיק הסרט החליט בנדיבות רבה, כלפינו וכלפי כדור הארץ , לאפשר צפייה חופשית בסרט המלא עד לתאריך שייקבע. לשמחתי התאריך פג והסרט עדיין ניתן לצפייה.

אני מעוניין לנצל את הפלטפורה הזו ולנסות לפזר את הבשורה אודות בעייה שלנו. כאשר אני אומר שלנו אני לא מתכוון לישראלים או לבנונים , מוסלמים או נוצרים . אני מתכוון לכך שהבעיה היא בעיית המין האנושי . סכנה של ממש מרחפת מעל ראש כולנו ויפה שעה אחת קודם להירתם למאמץ עולמי ולעצור את הפגיעה בביתנו – בכדור שלנו.

הסרט מלווה בצילומים שלא נראו עד כה על איזורים ואנשים שאיננו יכולים להיחשף אליהם בשום דרך אחרת. על אמת שמדי פעם קשה לעיקול.

באירן מתרחש כבר כמה תהליך מדהים. בודדים בודדים מתאספים לכוח שמתנגד למשטר איימים. התהליך גרם לי להבין שוב שכל אינדיבידואל יכול לעזור לפתור בעיה גדולה. כל מה שצריך זה להתאחד. גם בבעיית הפגיעה בכדור עלינו להתאחד.

הספירה לאחור החלה  ולא נותר זמן רב. על פי הערכות בעשור הקרוב נאבד את היכולת לחזות מה יקרה. אנא מכם , הקדישו שעה וחצי מזמנכם למען הכדור. ראו את הסרט ושילחו לחבר קרוב, שגם יחשף לבעייתנו.

לבעלי פס רחב במיוחד אני ממש ממליץ לראות ב HD . ההבדל ניכר.

תודה .

http://www.youtube.com/user/homeproject?blend=5&ob=4


Posted in: General